[Javalist] [BLOG] tifyty interjúztatásról, vizsgáztatásról

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 25., P, 12:31:14 CET

Nagyon sirály ez az eszmefuttatás!

Annyit fűznék hozzá, hogy interjún arra vagyok elsősorban kíváncsi, hogy a jelölt miként gondolkodik, hogyan használja a fejét. Az "ezt most nem tudom fejből, de nagyjából így képzelném el a megoldást" válasz nálam gyakran tízpontos... Engem a kreativitás, a lényeglátás, az absztrakciós készség sokkal jobban érdekel, mint a lexikális tudás. Fontos az is, hogy a személyes benyomás amit tesz rám az illető, az a döntés legalább felét adja. Hiába jó szakmailag, ha azt látom hogy egyébként meg egy problémahegy az illető, képtelen rendesen kommunikálni, nem tud együttműködni, akkor egy jó hangulatú csapatba nem tehető be, magányos farkasok meg nem kellenek, bármilyen zsenik is legyenek...

Üdvözlettel,

Iván
______________________________
István Ketler