[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 11:49:20 CET

Jó, ha neked megkeresni neten, letöltögetni, vagy simán CD-ről,  DVD-ről
elindítani egy msi filet, majd végig kattintani a semmit mondó wizardot,
Next-next-next-ok módon, vagy elszórakozni azzal, hogy a Program
Files\bigyo\ jó helye e, egyszerübb mint a start menüben - vagy bárhogy is
hivják jelenleg - rákattintani a programok telepítésére, beirni, hogy
office, kiválasztani a számodra szimpatikusat a
libre/open/koffice/gnumeric/caligra/stb közül, leokézni, s várni 3 percet,
sokkal jobb, akkor nem kérdezek semmit :) bár továbbra sem látom az előnyét
:)

Zs