[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 25., P, 14:08:45 CET

István: Sajnos nem ertek egyet veled, én eclipse, idea, webstorm-ot
hasznalok. Mindenhol eclipse alapkiosztassal. Nehogymar menuben kelljen a
kodformazast nyomkodni, ne vicceljunk. Persze a 0 bill kombo es a vi kozott
is van elet. Esszel lehet sot kell hasznalni gyorsbillentyuket.

A masik amit nem ertek meg (tudom en vagyok idiota), hogy programozok hogy
hasznalhatnak magyar billentyuzet kiosztast. Tudom ez az en sajat
baromsagom de konyorgom nehogymar egy []-t vagy egy ; -hez 2-3 gombot
kelljen nyomogatnom es csak speci komboval erjem el. (Es ha ehhez
hozzavesszuk hogy a kiirasoknak es szovegeket illik kulon file-ba rakni
akkor ott is vagyunk hogy egy darab á vagy é nem kerul lenyomasra a kodolas
soran). Amugy meg vannak repulo ekezetek (US-INTL kiosztas) kiveve őű,
ehhez sajnos bal alt+shift-el valtani kell, de kit izgat, KODOT irok nem
word doksit vagy levelet.

Boci