[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

Farkas István istvan.farkas at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 14:30:30 CET

Helló,

Ez szerintem nagyon egyénfüggő. Én megőrülnék, ha két
billentyűzet-kiosztással kellene élnem a mindennapjaimat. Nekem nagyon
megszokták az ujjaim az egyes kombókat ("muscle memory", nem tudom,
van-e erre magyar kifejezés), annyira, hogy majd megőrületem, amikor pár
éve billentyűzetet cseréltem egy másik márkára, és picit más formájú az
enter rajta, és emiatt icipicit eltér a billentyűzet layoutja. Hosszú
napokig tartott, mire átszoktam :-)