[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

zamek42 zamek42 at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 16:11:23 CET

hali,

On 01/25/2013 02:08 PM, János Háber wrote:
> István: Sajnos nem ertek egyet veled, én eclipse, idea, webstorm-ot
> hasznalok. Mindenhol eclipse alapkiosztassal. Nehogymar menuben
> kelljen a kodformazast nyomkodni, ne vicceljunk. Persze a 0 bill kombo
> es a vi kozott is van elet. Esszel lehet sot kell hasznalni
> gyorsbillentyuket.

Ez igy is van.
> [...]
> hogy hasznalhatnak magyar billentyuzet kiosztast. Tudom ez az en sajat
> baromsagom de konyorgom nehogymar egy []-t vagy egy ; -hez 2-3 gombot
> kelljen nyomogatnom es csak speci komboval erjem el. (Es ha ehhez
> hozzavesszuk hogy a kiirasoknak es szovegeket illik kulon file-ba
> rakni akkor ott is vagyunk hogy egy darab á vagy é nem kerul
> lenyomasra a kodolas soran). Amugy meg vannak repulo ekezetek (US-INTL
> kiosztas) kiveve őű, ehhez sajnos bal alt+shift-el valtani kell, de
> kit izgat, KODOT irok nem word doksit vagy levelet.
Ez legyen az o valasztasuk, nalam is 3 bill. kiosztas van, native en,
repulo ekezetes es hun. A windows billentyure van felhuzva a valtas. Ha
kodolok akkor native en, ha dokumentalok repulo, vagy hun. Most is lusta
vagyok ekezetesre kapcsolni, ezert irok igy ekezetek nelkul.

De lehet, hogy ez csak nekem kenyelmes, mas meg jol elvan az ujjcsavaros
altgr+ kombinaciokkal.

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics