[Javalist] Scala

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 25., P, 15:00:29 CET

Szia!
Bocs elirasvolt. Ugyakartam mondani hogy "magyar forumrol nemtudok". Volt
egy scala-s online tanfolyam a cursera-n (
https://www.coursera.org/course/progfun ) itt a forumban elekzdett
kibontakozni egy kis kozosseg de nemtudom hogy lecsapodtak-e valahova.

https://class.coursera.org/progfun-2012-001/forum/thread?thread_id=348&post_id=1353

Akkahoz vettem jo par konyvet, csak meg elesben nem hasznaltam. Kristof
baratom lift-et tanulgatja tudtommal, en meg scalatra alapon irok webes
alkalmazasokat benne (Egy szamlazot irtam magamnak meg most van egy kisebb
projectem).

Ha a velemenyemre vagy kivancsi akkor annyit tudok mondani rola hogy, best
lang ever.
En elotte rubyztam (es kovezzetek meg szerettem, legalabbis php-hez
kepest:)), es jelenleg javazok is. Igazabol scala olyan mint ha mindegyik
nyelvbol vettek volna azt amit a programozok szeretnek, es egybegyurtak
volna. Szoval kicsit Ruby+Java (+haskell) like...

Mindent egybevetve mindenkinek csak ajanlani tudom, foleg hogy az elkeszult
kod ugye sima java class (csak scala-library dependencyje van:)