[Javalist] Scala

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2013. Jan. 25., P, 14:46:41 CET

melyik az a forum? par hete kezdtem el olvasni az Odersky fele
Programming in Scala konyvet szabad perceimben, de igy par fejezet
utan mar erzem hogy nem is a nyelv az ami az igazan nagy poen, hanem a
koncepcio (vagyis a ketto egyutt). kozben szembe jott az akka
framework, nagyon szep igeretekkel, esetleg azzal kapcsolatban is van
tapasztalat?