[Javalist] OFF: autoformázás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 25., P, 17:14:46 CET

Nem tudom, milyen fejlesztőkkel vagytok körülvéve, de itt nálunk elvárás hogy betartsuk a szabályokat. Az autoformatterek egyébként is elég buták sokszor (például az a szabály amit az előbb leírtam sem állítható be). A fejlesztők meg elég fegyelmezettek hozzá, hogy pontosan úgy gépeljenek, ahogy ez elvárt. Mivel időben mérve egyáltalán nem kerül többe helyesen formázva beírni, ezért nem értem miért lenne ettől kevésbé termelékeny. Pontosan melyik is az a szabály, amelyik olyan hihetetlen nagy erőfeszítéssel lehetne csak megvalósítani kézzel?

Ha blokkot másolsz, az Eclipse a helyére teszi be, satöbbi. Szóval még soha semmi extra erőfeszítést nem kellett tennem azért, hogy jól legyen formázva. Kivéve azt, amikor az autoformat beillesztéskor nem működik, mert nem lehet úgy beállítani a szabályt. Ilyenkor kézzel kell utánamenni, de ezeket ugye az autoformat sem tudná előállítani (csak elrontani).

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.