[Javalist] OFF: autoformázás

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 17:53:56 CET

En egy erdekes szituacioba botlottam bele. Kozel 10 eve hasznalom a
kovetkezo format:

if () {
} else {
}

Ugy gondolom ez egy szeles korben elterjedt forma. Az osszel munkahelyet
valtottam, ahol a kovetkezo szabaly van ervenyben:

if () {
}
else {
}

Nem tudom miert, biztos jo oka van neki. Viszont 10 ev megszokasat nehez
megvaltoztatni. Foleg, ha a megoldando problemara fokuszal az ember, es
nem arra, hogy hova rak sortorest, es hova nem. Nekem roppant praktikus
lenne, ha menteskor formazna is a kodot egybol az Eclipse. Erre azonban
itt nincs mod, mert legacy a kod, es ha beformazna az ember a forrast,
akkor utanna nem latszana, hogy mikor mit valtoztatott.

--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/