[Javalist] OFF: autoformázás

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 25., P, 18:09:28 CET

Szerintem ez kell neked: Control Statements -> Insert new line before
'else' in an 'if' statemenet
Ezen felul a Java -> Editor -> Save Actions -> alatt van olyan hogy Format
source code, ugye ez menteskor formaz, es belehet allitani hogy csak a
szerkesztett sorokat formazza ("Format edited lines" ), kiprobalassal nem
veszthetsz :)