[Javalist] Hibernate insert/update probléma

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Jan. 30., Sze, 15:44:35 CET

Ha az A objektumnak nincs érvényes ID-je, akkor A==B eredményét add vissza.
Így csak önmagával lesz azonos, és több ID nélküli objektum is lehet.

De ez attól is függ, hogy mit jelent az, hogy két objektum megegyezik:
azonos ID, esetleg azonos XY mező érték?

Nekem még nem volt gondom abból, hogy az ID-t egy szekvenciával
generáltattam, és az equals getID() hívásokkal dolgozott. Nem teszteltem,
de szerintem ilyen hívásoknál a hibernate lekéri neki az ID-t.
Egyébként sokat szívtam ezzel (visszakereshető
itt<http://list-archives.org/2012/08/02/javalist-lists-javaforum-hu/protected-me%C5%91-l%C3%A1that%C3%B3s%C3%A1ga/f/4331137711>az
archívumban): ne közvetlenül érd el a mezőket, hanem getteren
keresztül.

Üdv:
*Vig Balázs
*