[Javalist] Hibernate insert/update probléma

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Jan. 30., Sze, 16:58:21 CET

Igen ez jó módszernek tűnik az ID-k esetében !

Köszi az egyéb észrevételeket.

Még1: Te mit használsz ? Hibernate-et úgy tisztán vagy JPA-t ahol providerként működik a Hibernate ?

A JPA-Eclipselink párossal voltak gondjaim, már a konfiguráció sem tetszett mármint a persistence.xml megoldás.

Ugyanis rögtön beleakadtam abba hogy ha két persistence unit van akkor abban nem lehet ugyanarra az entitásra hivatkozni L

Erre olyan durva megoldásokat olvastam hogy valaki pl. az entity osztályait annyi példányban másolgatta le

ahány persistence unit van brrrr. Persze lehet hogy ez csak az EclipseLink-es provider problémája.

Úgyhogy én úgy gondoltam inkább Hibernate, mint szabvány JPA.

Üdv, Joe