[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 10:15:24 CEST

Hali!

Azt hogy "versenykepes" azt azert irjak, mert ha konkret szamot irnak akkor
a mar ott dolgozok ugy fognak ra reagalni hogy "Ja B+, ennyit is lehet
keresni!" Nekik olcsobb, nekunk bekesebb.

Szerintem zarjuk le a flame-t, koszi Magyusznak az allashirdetesert es ne
cseszegessuk az allashirdetoket a jovoben!