[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 09:45:55 CEST

2013/7/10 <istvan.ketler at lhsystems.com>

> [...]
>
> Sztem vagy érdekel egy hirdetés, vagy nem. Legyen ott, hogy nagyjából
> milyen munka, ki tudjam találni (legyen odaírva ha lehet) hogy milyen
> jellegű tudásra van szükség. Ha érdekel a hirdetés, akkor úgyis utána fogok
> nézni. Ha tetszik a pozíció, akkor mindegy hogy Csepelen, Pestlőrincen,
> Hűvösvölgyben, vagy Káposztásmegyeren van-e az iroda; legfeljebb nem
> busszal hanem autóval járok dolgozni. Az informatikai fizetés teljesen
> lehetővé teszi egy saját autó fenntartását és akár a munkábajáráshoz
> szükséges üzemanyag beszerzését. Legfeljebb ehhez igazítom a fizetési

Azért nem mindegy teljesen, hogy mondjuk Békásmegyerről/Kőbányáról
Békásmegyerre vagy Kőbányára kell ingázni, ez mind autóval, mind tömeg
közlekedve lehet 1,5 óra, ami azt jelenti, hogy naponta 8+2*1.5 = 11 órát
áldozol a munkahelyre.

> Ha valaki úgy néz állást, hogy "na ez közel van hozzám, megpályázom",
> akkor az nem biztos, hogy örömmel fogja végezni azt a melót. Az pedig a
> munkaadónak igenis baj, mert egyrészt könnyebben elmegy később, másrészt
> kevésbé lesz termelékeny. Persze ez nem feltétlenül derül ki egy interjún,
> de azért mégis...
>
> Végezetül, ha valaki "csak úgy" elmegy az interjúra és semminek nem néz
> utána, hát az is egy információ a jelöltről. Nálunk meg szokták kérdezni,
> hogy mit tudsz a cégről, mi vonz téged ide.

Azért arra kíváncsi lennék, hány ember mondja be őszintén, hogy "az
agresszív fejvadász/HR-es" vett rá, s kb semmit se tudok :)

Ha már egyszer már az irreális álom, hogy egy elsőkörös tól-ig fizetési
> javaslat is fel legyen tüntetve egy álláshirdetésben. ;)

Naja, a versenyképes fizetés kifejezéstől tudok a falra mászni én is :) A
magyar foci válogatott is versenyképes, de a nyerőtől igen messze van :)

Üdv
 Zs