[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 11:31:55 CEST

>Budapest tetszés szerinti két pontja között autóval legfeljebb 40 percnyi
a távolság a forgalmas órákban is.
Ez erősen optimista becslés.

Az autós témával már egyszer-kétszer felbosszantottak, főleg olyanok
akiknek a fenekükhöz van nőve az autójuk és a sarki boltba is azzal járnak.
Valahogy nehéz nekik felfogni, hogy van aki nem akar autóval ingázni órákat
naponta, annak ellenére hogy van rá pénze és szokott is vezetni egyébként.

De általában az utazásos, odaköltözéses téma. Van az a cég, amiért az ember
elköltözik másik kontinensre, vagy naponta órákat ingázik. Bár ez az
ingázás is egyre komplikáltabb lesz, ahogy család és gyerekek is kerülnek a
képbe.
De valami Fiszfasz Kft. miatt kevesebben fognak költözködni, órákat ingázni.
Külön kellemetlen, ha napközben intézni kell valamit, beugrani valami
boltba, bankba, akkor no way.

A hirdetésre visszatérve a Westend oké.