[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Júl. 11., Cs, 14:42:15 CEST

Jo az auto meg a motor, de nem valo mindenkinek, raadasul egy
autonak/motornak fenntartasi koltsege is van, adok, szervizeles, ilyesmi,
amit - kivalt ha keptelen vagy egyedul megoldani - bizony sokba fajnak. Es
az uzemanyagrol is egyre riktabban hallani, hogy szamottevoen olcsobb lett.

A bringa jo, de szerintem csak rovid- es kozeptavon. Nem azert, mert mint
kozlekedesi eszkoz rossz lenne, hanem mert egy hosszabb, par tiz
kilometeres tav mar enyhen faraszto is lehet, raadasul olyankor mar
kovetelmeny, hogy a munkahelyen lehessen zuhanyzassal/atoltozessel
inditani, ami nem mindenutt adott.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621