[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Dudás Zoltán dudizoli at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 12:23:56 CEST

A tények PestszentImre-Káposztásmegyer II viszonylatában:
BKV: 2h
Kerékpár: 32 km, 1h20p (nekem :))
Motorkerékpár: 35 km , csúcsban 40-45 perc, csúcsidőn kívül 20 perc
Autó: 35 km, csúcsban 45 perc-től konvergál a végtelenig :) (na jó
másfél óra max.) csúcsidőn kívül 30 perc

Új nulláson autó 45 km, 30 perc
Egy kevés,  >30 éves budapesti tapasztalattal, persze ez nem garancia
arra, hogy minden esetben az ember a legjobb utat találom meg,
mert jellemzően valószínűleg ha a másikon indultam volna... :))

Szóval azért így nagy általánosságban a 40 perc azért nem teljesen igaz...

üdv,
ZoZo