[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 12:24:26 CEST

Ez a 40 perc nekem is meglepőnek tűnik, anno megboldogult gimnazista
koromban vittek be reggelente Budafokról a Kálvin térre, 30 perc alatt, s
onnan tömegközlekedtem én még tovább.
S akkor az esetleges iroda környéki parkolási problémákról ne is
beszéljünk, ami mondjuk egy belvárosi helyen felmerülhet ... (csak, hogy
még gerjesszem egy kicsit a threadet :) )

Zs