[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 14:40:30 CEST

> Milyen hozzállás már az, hogy ha valaki velem akar dolgozni, költöztesse
jó helyre a cégét?
Két cég közül a jobban megközelíthető lehet a logikusabb választás az
álláskeresőknek.
Aztán lehet ekézni az álláskeresőket hogy kompromisszumképtelenek, de ezzel
-mint cég- nem leszel beljebb.

Nálam az csapta ki a biztosítékot, hogy Rákosborzasztón akartak irodát
bérelni egy induló cég alapítói, pár méterre a házuktól.