[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Júl. 10., Sze, 14:48:36 CEST

2013.07.10. dátummal, 14:40 időpontban Tamás Viktor írta:

> Két cég közül a jobban megközelíthető lehet a logikusabb választás az álláskeresőknek.
> Aztán lehet ekézni az álláskeresőket hogy kompromisszumképtelenek, de ezzel -mint cég- nem leszel beljebb.

Nem biztos, hogy te kívülállóként meg tudod ítélni, hogy egy cég helyesen dönt-e bármiben.

> Nálam az csapta ki a biztosítékot, hogy Rákosborzasztón akartak irodát bérelni egy induló cég alapítói, pár méterre a házuktól.

Mi nemrég költöztünk, a cégben majdnem mindenki számára messzebb van a munkahely (nekem is). Viszont sokkal jobb az iroda.
KKV-ban különösen igaz, hogy ott is emberek dolgoznak, és ha a tulaj/ügyvezető úgy dönt, hogy ő nem akar 5 percnél többet utazni,
akkor az egy valid döntés a megfelelő üzleti kockázatokkal. Lehet, hogy le kell cserélnie a fél bandát, lehet, hogy egypár ügyfele el is megy.
Ettől függetlenül még mindig megérheti, mert nem a munkahely, nem a cég, nem a profit van mindenek felett.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos