[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Júl. 11., Cs, 14:58:32 CEST

Szerintem egy jo vezetonek figyelembe kell vennie a csapata igenyeit
is, kivaltkepp egy olyan felkreativ teruleten, mint az informatika.
Pont azert, mert emberekkel dolgozik, es nem robotokkal, akiknek
teljesen mindegy, mennyit gurulnak.

Persze, tudom, nekem eleve torz a nezopontom, mert en bizonyos
egeszsegi okokbol kifolyolag torekszem arra, hogy minel kevesebbet
kelljen utazni.
De azt gondolom, hogy az, amit en erzek az nem teljesen egyedi, hanem
kisebb intenzitassal ugyan, de mindenkiben megvan, egyszeruen azert,
mert pont eleg peldat lattam mar magam korul ehhez. Mindenki torekszik
a munkahely es az otthona kozotti tav roviditesere, akar
odakoltozessel, akar tudatos munkahelyvalasztassal.

Es nem igazan ertem, hogy egy  irodavalasztasnal hol jelenik meg a
profit. Sot, azt gondolom, hogy egy kozponti, jol megkozelitheto
helyen levo iroda sokkal jobb az uzletnek, mint egy olyan, ami -
legyen barmily szep helyen is - kiesik es/vagy nehezen megkozelitheto.
Mert az ugyfelek ugysem gyonyorkodni akarnak a tajban, hanem korrekt
szolgaltatast.

De persze ismet lehet, hogy rosszul gondolom mindezt.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu