[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 15:17:23 CEST

Irodaválasztásnál mondjuk valid indok, hogy egy külvárosi iroda olcsóbb,
vagy kevesebb iparűzési adót kell fizetni, vagy egyszerűen közelebb van a
kulcsembereknek.
Ahogy Ákos írta, ezt kívülállóként nem lehet megítélni.

Viszont az is nonszensz, amikor a szemére vetik az embernek, hogy nem
hajlandó sokat utazni egy "szuper" (valójában tök átlagos) melóhely miatt.