[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Júl. 10., Sze, 20:45:31 CEST

Hát Iván, egy hangoddal sem értek egyet. ;)

Az én fogalmaim szerint lány-fiú relációban a proaktivitás nem zárja ki, a
figyelmességet, sőt nagyon jól meg tud lenni egymás mellett. ;)
Én láttam már olyat, hogy a távolságot nem bírta el egy bimbózó kapcsolat,
nem mintha ez nem lenne itt abszolút offtopik (hiszen a figyelmességen volt
eredetileg is a fókusz, nem a távolság fontosságán) ;)
Az álláshirdetőnek egy betanult mozdulat/figyelmesség megosztani a címét,
viszont az álláshirdetést olvasók mindegyikének időveszteség rákeresni
(akiket érint a távolság-téma).
Ne hiszem el a "40 percet", például a dugók esetére. Azt el tudom fogadni,
hogy mivel sokan teszik le az autót ilyen-olyan okok miatt, könnyebb lett az
autós közelekedés valamivel.
Nekem fontos, hogy, ha egy mód van rá ne dobáljak ki órákat a napjaimból
feleslegesen, és szerintem nem vagyok vele egyedül.
Számomra nem játszik - így évekkel a peak oil után - a budapesti/budapest
környéki autókázás, ettől még ezt más gondolhatja másképpen, ettől színes a
világ.
Számomra pedig nem fekete-fehér-igen-nem, hogy érdekel vagy nem egy
álláshirdetés. A távolság meg információ a nagy mátrixban (nálam).
Szó nem volt eredetileg interjúról. Az volt a kérdés, hogy gondolkodjunk-e
az álláshirdetés személyes érintettségéról, a távolság ismeretének
hiányában. ;)
Én továbbra is tartom, hogy úgy általánosságban nagy lutri a
munkahely-váltás.
Fontos dolog, hogy aktuálisan felkészült legyen az állásra kandidáló, de
számomra sokkal fontosabb, ha olyanban felkészült, amire nem tud aktuálisan
egy pillanat alatt felkészülni. ;)
Maradhat el egy potenciálisan ígéretes munkakapcsolat, figyelemtlen
kommunikáció miatt. Ha ingyen van figyelmesnek lenni, miért érvelünk a
google-kereső mellett?
Na így első nekifutásra, munkából hazaérve. Biztos lehetne vég nélkül
folytatni. ;)

MM