[Javalist] GWT history

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2013. Júl. 16., K, 20:33:36 CEST

Köszi. Én is erre jutottam, de most talán jobb lett volna, ha rosszul
gondolom, és van kevésbé lábbalhajtós módszer. :-)

Jut eszembe: olyan pletyka szintű hírt hallottam, hogy a kugli nem
fejleszti tovább a GWT-t. A magam részéről csodálkoznék rajta, mert
tip-top cuccnak néz ki, és biztos rengeteg melójuk van benne.

Erről tudtok valamit?

üdv:
GZsolt.

--