[Javalist] GWT history

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Júl. 16., K, 21:29:53 CEST

A hírnek van alapja, de nem igaz.

Nem tartja meg, mint önálló, saját terméket, hanem több céggel közösen sponzorált fejlesztés (már most is) és ennek megfelelően a cégek együtt, szervezett formában ugatnak bele, hogy merre fejlődjön. A lead, amennyire megértettem a Vaadin.

Most nem keresek rá a forrásra, bocs. Akinek kell megtalálja. Érdekes a Vaadin által kiadott éves jelentés, hogy merre megy tovább az egész kóceráj.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.com
+41791542095