[Javalist] Könvek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jún. 1., Szo, 01:06:28 CEST

Zsombor: engem az elasticsearch production tuningja erdekelne, valami
alapozo tutorial lenne jo hozza, ami hasznalhato tippeket ad. Tudsz
ilyet adni? Van egy central logging cucc, ami ES -be dolgozna, imadom
a feluletet, de egy ido utan egyszeruen behal az ES, mert viszonylag
sok adattal kell megbirkoznia (40 gep, ebbol 3 idoszakonkent napi 6-8G
logot legeneral).
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621