[Javalist] Könvek

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Jún. 1., Szo, 16:40:15 CEST

Sajnos ilyen könyvet nem tudok, blogokon láttam csak tippeket, hogy miket
érdemes csinálni ilyen írás dominált helyzetekben (pl napi indexeket
nyitni, alias-okkal játszani, stb, ez egy elég jó poszt erről:
http://edgeofsanity.net/article/2012/12/26/elasticsearch-for-logging.html )
Amúgy mit használtok ? Logstash/Kibana ? Graylog2 ?

Üdv