[Javalist] Könvek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jún. 2., V, 20:59:57 CEST

Logstash-t szeretnek hasznalni, ha nem omlana allandoan ossze mogotte
az ES. Es igen, Kibana lenne a frontend. A napi indexkrealas az
megvan, amig all az ES, addig mukodik is, de par nap, max egy het utan
az egesz megdoglik a francba. Tobb iranyban gondolkodom, csokkenteni a
bejovo logmennyiseget (a levelezesen felul csak a kritikus uzeneteket,
rsyslog helyett syslog-ng, esetleg idozitetten eldobni a regi
indexeket, hatha az a baja... sajnos Javahoz nem ertek annyira, hogy
egy ilyen progit debugolni tudjak, lathato hibauzenet nelkul
kulonosen.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621