[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jún. 4., K, 21:25:28 CEST

Pont ebbe a témába vág egy nem túl régi blogom. Ha valaki még nem olvasta és érdekli:

http://tifyty.wordpress.com/2013/01/25/vizsga/

Egyébként éppen ma interjúztattam egy embert, és eléggé érdekes volt. Ennél többet nem mondanék mert nem lenne politikailag korrekt, de nagyban megnehezítette a jelölt, hogy a jövőben se legyek előítéletes.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.com
+41791542095