[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 08:57:19 CEST

Interjú kritizálása (fikázása) szerintem a sértett önérzet ápolására
szolgál.
Mindent lehet kritizálni. Azt is ha kódolni kell, azt is ha csak elméleti
kérdéseket tesznek fel, de leginkább azt ami nem ment jól.
Én mindig úgy fogtam fel, hogy az adott munkahelynek valószínűleg nem rám
volt szüksége (és nekem se rá), ahol olyanokat kérdezgettek amiből abszolút
nem vagyok jó.