[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 09:11:02 CEST

Az interjúból igazából az derül ki, hogy a cég nem tudja mire van szüksége,
és ezért olyan dolgokat derít ki a jelentkezőről, amelyek igazán nem
érdekesek. Ha egy helyen az interjúztató nem törekszik rá, hogy a
gondolkodásmódomat, munkastílusomat legalább valamennyire felderítse akár
feladatok, akár nezehebb szakmai fejtörők árán (amelyeken akár el is
bukhatok. A lényeg a gondolkodásmódom megismerése), hanem a fő cél
egyezéskeresés a lapon és a CV-n lévő hárombetűsök között, akkor szerintem
az rossz előjel. Én sosem hazudtam interjún. Ha valamihez nem értek,
megmondom. Miért kéne mindent tudnom. Megtanulom amit kell.