[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 19:47:37 CEST

Sziasztok!

Ezzel teljes mértékben egyetértek... Úgyis kiderül pillanatok
alatt, ha valaki füllent, amikor a melegére kerül a sor. Többek között
pont ezért szeretem nagyon ezt a szakmát. Nem szükséges, és nem is lehet
megmagyarázni. Le kell nyomi az ENTER-t, és eljön az igazság pillanata.
Meg azért, mert mindig lehet/kell újat tanulni. Meg...

Másfelől meg nem hogy ez a szakma, de -hogy a saját portánkon maradjak-
a jáva is akkora fogalomkör, hogy lehetetlen mindent ismerni. Hát még
profinak lenni mindenben. Aki ezt hiszi/állítja magáról hát nem is
tudom... talán le kell nyomni az ENTER-t. Aztán majd kiderül. :-)

Kiváló egykori kollégám mesélte, hogy jelöltet interjúztatva feltette
neki a kérdést, hogy hányasra értékeli a saját jáva tudását 1..5 ös
skálán. A válasz ha jól emlékszem 4.8, vagy valami hasonló volt. Nem
javasolta felvételre. Valószínűleg nem azért, mert kevésnek ítélte.

Kolléga úr! Minekutána úgy tudom Te is olvasod jelen listát, javíts ki
ha rosszul mondtam volna.

Zs.

--
Gádori Zsolt <gadori.zs at gmail.com>