[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Jún. 5., Sze, 19:57:19 CEST

2013.06.05. dátummal, 19:47 időpontban Gádori Zsolt írta:

> Kiváló egykori kollégám mesélte, hogy jelöltet interjúztatva feltette
> neki a kérdést, hogy hányasra értékeli a saját jáva tudását 1..5 ös
> skálán. A válasz ha jól emlékszem 4.8, vagy valami hasonló volt. Nem
> javasolta felvételre. Valószínűleg nem azért, mert kevésnek ítélte.
>
> Kolléga úr! Minekutána úgy tudom Te is olvasod jelen listát, javíts ki
> ha rosszul mondtam volna.

Ez nyilván nem szakmai típusú kérdés :)
Érdekes lehet feltenni ezt a kérdést.

Azon gondolkoztam, hogy én az interjú addigi lefolyásának függvényében
adnám meg a választ.  :)

Aztán mlg azon is gondolkoztam, hogy egyáltalán szabad-e ezt a kérdést
feltenni, pláne egy első körös interjún.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos