[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 22:39:42 CEST

Hasonló kérdést kaptam a héten, tőlem azt kérdezték hanyasra értékelem magam
agile development-ben 1-től 10-es skálán :)
Én azt válaszoltam, hogy sorolja el mit ért ezalatt mert nekem ez így tág
fogalom
és egyesével szivesen értékelem magam aszerint amire kiváncsi.

Nem tudom ez jó vagy rossz válasz volt, talán rossz mivel még nem kaptam
feedback-et. :)

De ha már ezt az interjumat említem érdekes volt, ez volt az első hely ahol
semmilyen
technikai kérdést nem kaptam 1.5 óra beszélgetés alatt. Félreértést
elkerülve nem HR interju volt Projekt vezető és Tech Lead interjuztatott.
Igaz előtte volt első kör ahol kitöltettek velem 2 online tesztet és volt
egy 45 perces telefonos interjum, ahol probléma megoldási készséget
teszteltek.

Nekem interjú alatt az jött le, elhiszik, hogy ami a CV-mbe van az igaz és
pont elég nekik a kérdés csak az
akarnak velem dolgozni vagy sem, látnak e bennem elég érdeklődést és
motivációt vagy sem.
Mivel nem kaptam technikai jellegű kérdéseket, kicsit furán érzem magam és
én magam sem tudom akarom
a munkát vagy sem, a projekt és amit felvázoltak érdekes de ha ajánlatot
adnak nem tudom fogadjam e el
annak tudatában, hogy nem kértek számon kellőképpen.