[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jún. 6., Cs, 10:14:29 CEST

Azert ezt eszkoze is valogatja, meg feladata is. Nem feltetlen JBoss
Architektnek kell lenned, de ha alapszinten nem vagy kepes egy JBoss-t
bekonfiguralni ugy, hogy tudod, hogy a felvetelhez kovetelmeny a JBoss
tudas, akkor nem biztos, hogy erdemes felvenni. Ott a hirdetes, a net
tele van JBoss alapozo tutorialokkal, szerintem 2-3 nap alatt fel
lehet keszulni ugy egy interjura, hogy ne lohess nagyon melle.

Persze, abban igazad van, hogy menet kozben tanul az ember legjobban,
de sok latszik mar abbol is, hogy mennyire felkeszult a jelentkezo.
Sajnos a levelezom nem nyujt lehetoseget a kiemelesre, de en valojaban
a nulla tudast akartam kiemelni, az az, ami ultragaz egy felvetelinel,
amikor azt sem tudja a delikvens, hogy a JBoss-t XML-lel vagy
properties fajlokkal konfiguraljuk. Ertem en, hogy elethosszig tarto
tanulas, de az ABC-vel nem az interjun kellene megismerkedni.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu