[Javalist] EJB3 vs OSGI

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jún. 12., Sze, 10:24:28 CEST

Szerintem ez nem a szeretetrol szol, hanem hogy mik az igenyek. Azt
kell megnezni, hogy tudtok-e ervelni az EJB _mellett_ hogy az miert
kellhet ebbe a projektbe. Aztan meg kell nezni, hogy tudtok-e ervelni
ellene. Igen, az elsot az ugyfelnek kellett volna megtennie, de hat
nem tette meg. Na mindegy, ha tobb a mellette erv, mint az ellene,
akkro az OSGi-t dobni kell, ha tobb az ellene erv mint a mellette,
akkor az EJB-t.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621