[Javalist] [off] CMS?

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Már. 4., H, 13:33:18 CET

CMS motort kerestünk. De végül sikerült a megfelelő keresési kulcsszavakat
kitalálnom, és a gugli kiadott pár találatot, amivel a meglévő intranet
motort (tiki.org) ki tudtam használni.
Még nem 100% az integráció, de pilotnak megteszi. Aztán ha élesedik,
kipróbálunk valami elismertebbet.

Kösz a segítséget mindenkinek!

Üdv:
*Vig Balázs*