[Javalist] Webservice-k

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Már. 3., V, 02:26:21 CET

"De egy demó projekt esetében egy ekkora (vázolt) portolásnál
borítékolni lehet, hogy lesz hibaüzenet, ami ráadásul nem fog
egyértelmű útmutatást adni. ;)"

Dokumentacio, dokumentacio, dokumentacio. A deployolashoz _nem lehet_
szukseg a forraskodra, nem PHP ez. Illetve hat ha van nem egyertelmu
hibauzenet, az bug.

Ha en deployolo vagyok, es valami nem mukodik a deploymentre atadott
termekben, akkor visszacsapom a fejlesztonek, az
ujraimplementalas/javitas ugyanis nem az en feladatom, kozom nincs
hozza. Nekem az a feladatom, hogy deployoljam az alkalmazast. Azt
pedig nem vagyok kepes ellatni, onhibamon kivul.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu