[Javalist] TIFYTY: Birka inner class a pénisz?

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Már. 13., Sze, 11:13:12 CET

Erre speciel gondoltam, miközben a struktúrát összeállítottam, csak nem lehet mindig minden gondolatot leírni:

A modellben nem tud.

A modell a valóságnak az általunk érdekes részét képezi le.

A juhászt baromira nem érdekli, hogy a nyájhoz nem tartozó birka tud-e szaporodni.

A valóságban elvileg persze tud, de nem sok esélye van még életben maradni sem.

Ezek alapján arra jutottam, hogy ez nem gond.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805