[Javalist] TIFYTY: Birka inner class a pénisz?

coder at gmail.hu coder at gmail.hu
2013. Már. 13., Sze, 14:20:22 CET

...valamiért eszembe jutott az a régi vicc, aminek a csattanója az,
hogy "Akkor b****ál egyedül"...

On Wed, 13 Mar 2013 11:13:12 +0100,
Peter Verhas wrote:

> Erre speciel gondoltam, miközben a struktúrát
összeállítottam, csak nem lehet mindig minden gondolatot leírni:
modellben nem tud.
> A modell a valóságnak az általunk érdekes részét
képezi le.
> A juhászt baromira nem érdekli, hogy a nyájhoz nem tartozó
birka tud-e szaporodni.
> A valóságban elvileg persze tud, de nem sok
esélye van még életben maradni sem.
> Ezek alapján arra jutottam, hogy
ez nem gond.

> --
> Verhás Péter
> peter at verhas.com [1]

+36(30)9306805

wrote:

> [...]
egy nyájhoz se, akkor nem tud szaporodni?

Links:
------
[1]
mailto:peter at verhas.com