[Javalist] Karakter kódolás

Mester József mester at kite.hu
2013. Május. 10., P, 13:46:44 CEST

Üdv

PDF-et kell kitölteni. Itext pdfstamper-e meg is csinálja ezt nem is ez
a gond.
A PDF-ek egy része más forrásból származik mint a másik. A házon belül
készülő része windowsos programmal készül aminek excel file a bemenete.
A nem házon belüli az kormányzati forrás és mit ad isten ezt kivételesen
jól meg tudják csinálni fixen UTF-8 kódolással ...
A házon belülit nem programozók csinálják, amilyen napja éppen van a
kedves usernek (meg az excelnek) olyan karakterkódolással készül a
kitöltendő pdf.
A kitöltéshez használt bemenet régi programokból érkezik vegyesen Cp852
illetve ISO-8859-2 kódolású csv filék formájában.
Nekem szükségem lenne egy programra amely iconv-hoz hasonlóan átkódolja
a pdf-et és a csv filét is .
A nehezítés az, hogy változó a bemeneti file kódolása. A pdf lehet
w-1250,ISO-8859-2 , illetve UTF-8-ast is kaptam már.
Az icu projekt CharsetDetector az annyit tud (tapasztalataim szerint),
hogy milyen kódolással lehet kiíratni . Az rajtam nem segít.

Szerintetek merre induljak. Már szétgugliztam az agyam de mindenütt csak
kiíratni akarnak. Nekem meg eszem ágában sincs kiíratni,
én beíratni akarok pdf-be.

Mester József