[Javalist] Karakter kódolás

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Május. 12., V, 19:47:08 CEST

A CharsetDetector-ral pontosan mi a baj? Oke, azt mondja, meg, hogy milyen
character settel lehet kiiratni, de ez akar meg jo is lehet neked, nem?

Egyebkent meg karakter konvertalasnal a legrosszabb esetben trial and error
modszerrel lehet megtalani a helyeset, ugyanis ha a konvertalas
ertelmezhetetlen karakterbe szalad, akkor elvben dob egy exceptiont.

Egyebkent a leghatekonyabban oktatassal lehet megoldani a dolgot, oktatni
kell, hogy hogy kell UTF-8 -as PDF-et eloallitani.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu