[Javalist] 20GB+ heap dump megnyitása

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Nov. 1., P, 13:10:00 CET

Szia !

Nekem 5-6 GB körülihez volt szerencsém, s YourKit-tel több sikerrel jártam,
mint az Eclipse MAT-tal. YourKit-nek van ingyenes, pár hétig használható
verziója, általában elég szokott lenni.
Azért általában egy futó alkalmazás memória igénye, normál esetben nem 20
GB, érdemes előbb memory dumpokat készíteni. Még ha egy ilyen dump
készítése alatt fél percekre lefagy a szerver.
Amúgy első lépésben a "jmap -histo" paraméterével kérnék osztály
statisztikát a futó rendszerrel, ott elég árulkodó tud lenni, ha valami
saját osztály példányaiból van milliókkal több, mint kéne.

Üdv
 Zsombor