[Javalist] IntelliJ IDEA

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Nov. 13., Sze, 12:15:14 CET

Szia,

Ha elmondod, mik a konkret problemaid, akkor segitunk megoldast
talalni. De ehhez kerdo mondatokkal teleszort levelre lenne szukseg.

Egyebkent nagyon sok infot talalhatsz a JetBrains TV-n a megfelelo
csatornara klikkelve: http://tv.jetbrains.net/channel/intellij-idea

Nem is emlitve azt, hogy az IDEA -nak sajat kulon al-wikije van a
JetBrain-es Confluence-n belul:
http://confluence.jetbrains.com/display/IntelliJIDEA/Getting+Started

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me