[Javalist] Vaadin portletek

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Nov. 15., P, 10:56:25 CET

Hat en biztosan nem blokkolnam az oldal betolteset azert mert egyik
komponens lassabban vagy maskepp toltodik be.
Ha megoldhato akkor jelenitsetek meg egy loading bart es css-el oldjatok
meg hogy ne villogaskepp jelenjen meg a tablazat.

Az pedig szemelyes velemeny, hogy uj frontend projekten nem hasznalnek
semmilyen gwt szeru megoldast (ha rajtam mulik :)).
Javascript mvc frameworkok eleg fejlettek ahhoz, hogy kivaltsak ezeket a
"regi" megoldasokat.