[Javalist] Vaadin portletek

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Nov. 15., P, 11:06:59 CET

2013.11.15. dátummal, 10:56 időpontban György Szimeonov írta:

> Hat en biztosan nem blokkolnam az oldal betolteset azert mert egyik komponens lassabban vagy maskepp toltodik be.
> Ha megoldhato akkor jelenitsetek meg egy loading bart es css-el oldjatok meg hogy ne villogaskepp jelenjen meg a tablazat.

egy próbát megér

> Az pedig szemelyes velemeny, hogy uj frontend projekten nem hasznalnek semmilyen gwt szeru megoldast (ha rajtam mulik :)).
> Javascript mvc frameworkok eleg fejlettek ahhoz, hogy kivaltsak ezeket a "regi" megoldasokat.

ja, ez jó kérdés.
6.2-vel ugye jött a bootstrap, ami elvileg egy generációval fejlettebb mint a vaadin, koncepció téren legalábbis.
igazi produktív tapasztalatom még nyilván nincs ezzel az új dologgal.
vaadin-nal jól el lehet lenni, tervezhetően jó minőség, szépen el lehet osztani a fejlesztőkre a melót.

egyelőre tényleg nem tudom melyik a jobb út, a vaadin az biztos menni fog, csak azzal meg kidobod a bootstrapet és az automatikus
reszponzivitást. persze mondjuk egy intraneten ez érdektelen.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos