[Javalist] Beágyazott böngésző

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Nov. 21., Cs, 12:10:50 CET

Ami eszembe jut:

http://www.eclipse.org/swt
Wrappert ad a bongeszohoz, peldak alapjan megeszi a Mozillat, Webkitet,
emlekeim szerint Explorert is meghajtja.

https://code.google.com/p/flying-saucer/
Allitasuk szerint megy a CSS 2.1, a regebbi css zen garden oldalakat le
tudja rendelni. Azt nem tudom, hogy a mai HTML5 es CSS 3 orulethez
hogyan viszonyul.