[Javalist] UI prototipus keszites

cx.chico cx.chico at gmail.com
2013. Nov. 26., K, 12:13:24 CET

Ha kód-generálásra is szükséged van és nem félsz a gwt-től és - gondolom -
valamikor majd adatbázist is akarsz használni, akkor megpróbálhatod a
Vaadin-t. Eclipse plugin formában van hozzá saját UI editor, komponensekkel
kell dolgozni (layout, gombok, listák, tree, átméretezés, stb. Persze ez a
plugin nem tökéletes, de viszonylag gyorsan lehet vele alap képernyőket
összekattingatni - és browser-ben működik is.

Ha ennél általánosabb UI tervezőre van szükséged, javaslom a MockUp
Builder-t (http://mockupbuilder.com). Ez egy böngészőben használható
tervező eszköz, amelyben előre ki vannak alakítva a komponensek az egyes
platformokra (android, ios, metro/win8, web, stb).

Üdv,
Chico

2013. november 26. 11:13 Dénes Medzihradszky írta, <