[Javalist] UI prototipus keszites

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Nov. 26., K, 14:05:22 CET

A vaadin mar felmerult mashol is, bele is porgettem egy kicsit, ami
problema volt az pont a fa feltoltese. A hatterben egy singleton
objektum allt, o lett volna hivatott a domain modelt prezentalni, ezt
akartam volna a faban megjeleniteni. Azt lattam, hogy databindinggel ezt
meg lehetne oldani, csak kicsit elszomoritott, hogy mennyi fuggvenyt
kellene hozza megvalositani, hogy mukodjon. Asszem, adok neki megegy
eselyt kesobb, mert egyebkent szimpatikus volt.