[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 3., Cs, 09:11:43 CEST

Milyen ertelemben koltoznel le a YouTube-rol? Merthogy egy weboldalt,
amire YouTube videokat linkelsz ki barhova, barmire kirakhatsz, akar
GitHub Pages-re is, menni fog. Meg lehet statikus HTML-ben is
csinalni, a kommentekhez ott a Disqus, a like-olashoz meg a Facebook,
neked akar egy bitnyi dinamikussagot se kell irnod.

Ha viszont magad szeretned hostolni a videokat is, ahhoz elsosorban
bika savszel kell, foleg, mert be kell tervezni a varatlan hirnevet
is, vagyis hogy akarmikor akarmiert is kilinkelhetik a videodat egy
Index latogatottsagu helyre, es az siman meg tud fektetni egy
100MBites uplinket. Raadasul a videok viszonylag sok helyet foglalnak,
tehat nem jonnek szoba sem a free tarhelyek, sem a GitHub Pages, ez
utobbi azert, mert gitbe nyugos kezelni az ekkora blobokat.

Egyebkent meg elballagsz az elso tarhelyszolgaltatohoz, es veszel.
Annyi van, hogy el is adnak belole.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621